SxOxTxEx - Escape from the World of Stone (2017)



Utálok kritikát írni, tök mindegy mit írok, úgyis Te döntöd el, hogy tetszik-e a cucc vagy sem, én se vagyok oda érte, ha valaki áradozik egy lemezről, hogy húdefasza, aztán meg nézek, hogy ez mi a tökömről beszél.

Nem hallgatok sok grindcore-t, a Terrorizer - korai Napalm Death - S.O.B. szentháromságot vallom - na jó még az Electro Hippies jöhet -, ennek ellenére írok róla, mert ez nálam nagyon beütött, mint az a havi Top5-ös listámon is látszik.

Ez Grindcore bazdmeg! Mégpedig  szinte a végletekig lecsupaszítva, csak a klasszikus elemek, blastbeat, tuka-tuka, szinkópa, nincs lazulás, elszállós részek, nincs metálkodás, gitározgatós bohóckodás, hála az égnek! Grindcore! Mégis sokkal punkabb, mint az a  rakás szar , amit betaggelnek punknak, meg hardcorepunknak manapság. Ja ja, mert régen a punk az azt jelentette, hogy szar, most meg minden szarra rámondják, hogy punk, mert most már a hardcore is punk. Jaaa, hogy mindig is az volt? Nem tudtad? Na, akkor most mondom, hogy tudd!  Annyian megmagyarázták már, hogy mi a punk, meg az underground, de nem hiszek senkinek, aki valaha-, vagy sohase-volt önmagát definiálja - vagy csak próbálja - ezáltal. Persze biztos velem van baj, mert a "legdurvább punk koncerteken fényképező nagymamával" sem találkoztam még soha, pedig elég sok punk koncertre elmegyek.

Okéoké! Már jobban vagyok... hol is tartottam? :D  Ez a lemez olyan, amin nem kell magyarázni, hogy micsoda. Punk, undergroud, grindcore! Ilyen zenét nem azért csinálsz, mert szeretnél trendi lenni, ez nem fér bele a dzsentrifikált társadalmonkívüliség uniformizált hallucinációjába (ezt levédetem! :D)... A SxOxTxEx sallangmentes pusztítás, ezzel már nem lehet csajozni, ezt nem tudod elküldeni msn-en , hogy ezt hallgasd meg, rádobva egy lapáttal a " hű de különleges és egyedi vagyok" portfóliódra!

Kisterpesz, bal lábat kicsit előbbre, fejet lehajt, öklöt ráz! Ez egy király EP!

- bandcamp -

Comfortably Punk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése